Rule och Centra integration

Rule plattform

Integrera din Centra butik med Rule och följ kunden genom köpcykelns alla steg

Centra är en kraftfull och skalbar e-handelsplattform. Centra erbjuder en flexibel B2C och B2B lösning som lätt integreras med andra verktyg och applikationer. När du integrerar din Centra butik med Rule synkas automatiskt kunddata såsom cart in progress eller order completed data, mellan Centra och ditt Rule konto. Med vår integration möjliggörs smart och strategisk digital kommunikation som låter dig följa kunden genom köpcykelns alla steg. Integrera Centra med Rule och lägg du upp en hållbar strategi för att välkomna, behålla och locka tillbaka förlorade kunder.

Personaliserad kommunikation

När du integrerar din Centra butik med Rule kan du utnyttja värdefull data såsom beteende, order och engagemang. Datan tillåter dig att personalisera din kommunikation och skicka riktade budskap vid rätt tillfälle, till rätt mottagare, genom mail och sms. Med hjälp av vår användarvänliga Marketing Automation plattform tillsammans med din integrerade data, kan du med några få klick skapa kundsegment och anpassa olika sektioner i din kommunikation.

Personalisering Rule

Utnyttja viktig orderdata

Utnyttja orderdata insamlad från e-handelssidan och skräddarsy din digitala kommunikation. När du integrerar Centra med Rule skickas orderdata såsom senaste köpen, vilka produktkategorier kunden har visat intresse för och engagemangsdata, från din Centra butik till ditt Rule konto. Med hjälp av viktig data och värdefulla kundinsikter kan du segmentera och personanpassa erbjudanden och rekommendationer. Utnyttja viktig orderdata och öka din e-handelsförsäljning.

Automationer baserat på köp

I Rule kan du skapa upp automationer som triggas på data från din Centra butik. Skicka snygga orderkvitton och andra transaktionsmeddelanden. Vårda och bygg djupare kundrelationer genom att skicka automatiska uppföljningsmail baserat på tidigare köp. Lägg upp en Marketing Automation strategi för att få en kund till en upprepande kund, till en lojal varumärkesambassadör.

Automatiserad marknadsföring

Ta vara på möjligheterna med vår integration

Fånga upp nya prenumeranter och kundklubbsmedlemmar från din e-handel och skicka dessa automatiskt till ditt Rule konto. Med vår Rule och Centra integration automatiseras processen  mellan din e-handelsplattform och konto i Rule, så att du smidigt kan utöka antalet prenumeranter och kundklubbsmedlemmar.

kundupplevelse, lojalitet

Genom vår avancerade teknik kan du ta personaliserad kommunikation ett steg längre och hyper-personalisera dina budskap. Vid hyper-personalisering används en komplexare teknik som tar hänsyn till data som browsing- och beteendedata för att tolka besökarens intentioner. Detta möjliggör  skräddarsydd kommunikation genom hela kundresan med ditt varumärke. Rule återrapporterar även till din Centra butik så att du kan anpassa budskapen på sajten efter uppvisad aktivitet i Rule.

personalisering

Öka din försäljning genom att kombinera din e-postkommunikation med SMS utskick. Genom att inkludera SMS i din marknadsstrategi når du kunden i exakt rätt ögonblick och med en öppningsgrad på över 90%. Med hjälp av ett kraftfullt SMS verktyg möjliggör vi personaliserad SMS kommunikation baserad på data hämtad från Centra. Maximera din digitala marknadsföring och skapa ett samspel mellan email och SMS bland dina automatiserade budskap.

Skicka ett automatiskt meddelande när en besökare har övergivit varor i varukorgen. Cart Abandonment marknadsföring är en kraftfull strategi som visat på hög konvertering och ökad försäljning. Då besökaren har kommit så pass långt i köpprocessen och lämnat ifrån sig värdefull data, kan du med hjälp av vår Rule och Centra integration ta tillvara på den och smidigt uppmuntra till genomförande av köp.

Cart abandonment rule

Tillåt besökare att bevaka varor och skicka en Back in Stock avisering när en vara är åter i lager. När en besökare tänkt genomföra ett köp och upptäcker att den önskade varan är slut i lager, finns det bara en sak som kan vända shoppingupplevelsen. När du integrerar Centra med Rule kan du automatiskt upplysa kunden om att det nu är fritt fram att gå in och beställa. Vår avancerade teknik håller isär när en kund har flera bevakningar samtidigt och ser till att back in stock datan är 100% synkad.

Back in stock email

När en kund har börjat förlora intresset och visar på mindre engagemang är det hög tid att försöka fånga kundens intresse igen. Genom vår Rule och Centra integration kan du samla värdefull data kring aktivitet, engagemang och kundbeteende. Denna data kan sedan användas till att skapa personaliserad och strategisk Win Back kommunikation, för att vinna tillbaka kundens intresse. Minska antalet förlorade kunder med hjälp av automatiserade Win Back meddelanden.

win back email Rule

Har du redan ett Rule konto som du vill integrera med din Centra butik?

Driv engagemang och tillväxt genom smart kommunikation

Explore Rule free for 30 days, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. We’re here to help you get started!

 

  • Pre-made templates and free test emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees
  • Choose from our flexible subscriptions

 

Get a personal demo of Rule

Discover how you can increase digital engagement and growth in a personal demo of our platform.

Få en kostnadsfri demo av Rule

Upptäck hur du kan öka digitalt engagemang och tillväxt i en personlig genomgång av Rule.

Utforska Rule gratis i 30 dagar, utan att ens behöva registrera ett betalkort.

Upptäck hur du med hjälp av Rule och smart kommunikation, kan driva tillväxt genom ökat engagemang. Vi hjälper dig att komma igång!

 

  • Färdiga mallar och gratis testutskick
  • Utforska alla våra funktioner i lugn och ro
  • Ingen bindningstid eller dolda extraavgifter
  • Välj sedan bland våra flexibla abonnemang