Leverera digital marknadsföring som dina kunder förtjänar: unikt anpassad och riktad. Med Rule kan du segmentera din marknadsföring baserat på vad kunden har köpt, vilka produkter de har visat engagemang kring, hur mycket de har spenderat och vad kunden faktiskt vill ha för marknadsföring. Med hjälp av segmentering ökar du kundengagemanget och digitala tillväxten.
Vårda och bygg djupare kundrelationer genom att analysera data, segmentera och anpassa din marknadsföring därefter.
Genom att utnyttja värdefulla insikter och kunddata, kan du ligga steget före dina konkurrenter och leverera smart marknadsföring.
Segment som du skapar i Rule uppdateras automatiskt i realtid – så att du slipper lägga tid på att manuellt underhålla dessa.
Bara din fantasi kan sätta gränser för segmenteringsmöjligheterna i Rule. I vår plattform kan du segmentera på oändligt antal datapunkter. Via smidiga integrationer mellan de system du redan använder idag och Rule, skickas önskad data direkt till ditt konto. Datan kan sedan användas som bas till din segmentering och tillåter dig att leverera personanpassad kommunikation varje steg av kundresan.
Segmentera baserat på kundbeteende och orderdata såsom tidigare köp, för att rikta specifika erbjudanden till särskilda segment.
Rikta skräddarsydd kommunikation baserat på kundens uppvisade intresseområden och överträffa förväntningar.
Utnyttja email-insikter för att vända lågt till högt engagemang. Skapa särskilda emailkampanjer för att vinna tillbaka intresset.
Mappa upp kundresan och anpassa marknadsföringen därefter.
Strategisk marknadsföring baserat på plats, ålder och annan demografisk data.
Genom utvecklade integrationer mellan Rule och andra system.
Automatiska och dynamiska nya segment baserat på länk-klick i din Marketing Automation.
Bygg avancerad segmentering bestående av flera segment i ett användarvänligt verktyg.
Skapa segment baserat på data kring average order value, average lifetime value och average visit value.
I vår kunskapsbank har vi samlat allt du behöver veta för att enkelt komma igång med segmentering.