Rule och Panagora integration
Integrera Panagora med Rule och bygg långsiktiga kundrelationer
Panagora levererar användarvänliga och skalbara e-handelslösningar med konsumenten i fokus. De hjälper sina kunder leverera sömlösa och meningsfulla onlineupplevelser med tekniken i framkant. När du integrerar din Panagora butik med Rule så skickas automatiskt insamlad kunddata såsom orderhistorik till ditt Rule konto. Viktiga kundinsikter och värdefull orderdata från din onlinebutik, kan du använda dig av för att leverera personaliserad kommunikation. Ingen kund är den andra lik, så deras resa med ditt varumärke ska vara unik. Genom vår Rule och Panagora integration kan du bygga långsiktiga kundrelationer med hjälp av personaliserad kommunikation. Kom igång genom att skapa ett gratis konto nedan.
Utöka din kundklubb
Fånga upp nya prenumeranter och utöka antalet kundklubbsmedlemmar. Skicka dessa automatiskt från din e-handel till ditt Rule konto. Med hjälp av vår Panagora och Rule integration automatiseras processen mellan din e-handelsplattform och konto i Rule, så att du smidigt kan utöka din kundbas med prenumeranter och kundklubbsmedlemmar.
Utnyttja viktig orderdata
Utnyttja orderdata insamlad från e-handelssidan och skräddarsy din digitala kommunikation. När du integrerar Panagora med Rule skickas orderdata såsom senaste köpen, vilka produktkategorier kunden har visat intresse för och engagemangsdata, från din Panagora butik till ditt Rule konto. Med hjälp av orderdatan kan du skapa kundsegment och personanpassa erbjudanden och rekommendationer. Genom att utnyttja relevant data kan du öka din e-handelsförsäljning.
Automationer baserat på köp
I Rule kan du skapa upp automatiserad kommunikation som triggas på data från din Panagora butik. Skicka snygga automatiserade meddelanden som orderkvitton och transaktionsmeddelanden. Vårda och bygg djupare kundrelationer genom att skicka automatiska uppföljningsmail baserat på tidigare köp. Lägg upp en Marketing Automation strategi för att få en kund till en upprepande kund, till en lojal varumärkesambassadör.
Avancerad kommunikation
Genom vår avancerade teknik kan du ta personaliserad kommunikation ett steg längre och hyper-personalisera dina budskap. Vid hyper-personalisering används en komplexare teknik som tar hänsyn till data som browsing- och beteendedata för att tolka besökares intentioner. Detta möjliggör skräddarsydd kommunikation genom hela kundresan med ditt varumärke. Rule återrapporterar även till din Panagora butik så att du kan anpassa budskapen på sajten efter uppvisad aktivitet i Rule.
email och sms kommunikation
Öka din försäljning genom att kombinera e-postkommunikation med SMS utskick. Genom att inkludera SMS i din marknadsstrategi, når du kunden i exakt rätt ögonblick och med en öppningsgrad på över 90%. Med hjälp av ett kraftfullt SMS verktyg möjliggör vi personaliserad SMS kommunikation baserad på data hämtad från Panagora. Maximera din digitala marknadsföring och skapa ett samspel mellan email och SMS bland dina automatiserade budskap.
Följ upp övergivna varukorgar
Skicka ett automatiskt meddelande när en besökare har övergivit varor i varukorgen. Cart Abandonment marknadsföring är en kraftfull strategi som visat på hög konvertering och ökad försäljning. Då besökaren har kommit så pass långt i köpprocessen och lämnat ifrån sig värdefull data, kan du med hjälp av vår Rule och Panagora integration ta tillvara på den och smidigt uppmuntra till genomförande av köp. Följ upp övergivna varukorgar och öka din e-handelsförsäljning.
Tillbaka i lagret aviseringar
Tillåt besökare att bevaka varor och skicka en Back in Stock avisering när en vara är åter i lager. När en besökare tänkt genomföra ett köp och upptäcker att den önskade varan är slut i lager, finns det bara en sak som kan vända shoppingupplevelsen. När du integrerar Panagora med Rule kan du automatiskt upplysa kunden om att det nu är fritt fram att gå in och beställa. Vår avancerade teknik håller isär när en kund har flera bevakningar samtidigt och ser till att back in stock datan är 100% synkad.
Vinn tillbaka kundens intresse
När en kund har börjat förlora intresset och visar på mindre engagemang är det hög tid att försöka fånga kundens intresse igen. Genom vår Rule och Panagora integration kan du samla värdefull data kring aktivitet, engagemang och kundbeteende. Denna data kan sedan användas till att skapa personaliserad och strategisk Win Back kommunikation, för att vinna tillbaka kundens intresse. Minska antalet förlorade kunder med hjälp av automatiserade Win Back meddelanden.