Rule-alla får vara med

Vi välkomnar företag av alla storlekar

Med oss skapar du lätt engagerande kampanjer via e-post & SMS och administrerar enkelt dina automatiserade utskick. Vår plattform är utformad för att alla ska kunna ta sin digitala strategi till nya höjder och komma igång med smart kommunikation.

Mittmedia logga

Mittmedia

Mediakoncernen med närvaro i en stor del av Sverige

Mittmedia använder Rule som grundpelare för koncernens kommunikation. Med hjälp av personligt anpassad kommunikation kan de nå sina läsare med relevant material utifrån uppvisade intresseområden och engagemang.

Kivra

Tjänst för säker digital post från myndigheter

Kivra använder Rule för automatiserade utskick till Sveriges användare och för att skicka nyhetsbrev kring nya funktioner och utvecklingar inom digital post.

Sportamore

Nordens största sportbutik online

Sportamore använder Rule som leverantör av segmenterade kampanjer, nyhetsbrev och automatiserade flöden. Genom personligt anpassade utskick kan kunder enkelt ta del av senaste produkterbjudanden och nyheter.

Lärarförbundet

Sveriges största lärarorganisation

Lärarförbundet använder Rule för att smidigt kommunicera med sina medlemmar om nyheter inom branschen samt segmentera upp kommunikation kring anmälningar till diverse event och kurser.

nobis hotel

Populär hotelverksamhet i hjärtat av Stockholm

Företaget använder Rule för att bland annat skicka smart förberedande information till blivande gäster och plocka upp feedback efter besök genom automatiserade uppföljningsmail.

svenska institutet

Utvecklar det internationella samarbetet

Med hjälp av vår plattform har SI utvecklat sin digitala kommunikation och via Rule kommuniceras det seminarieinbjudningar, evenemang och mycket mer. På detta sätt kan SI bygga en långsiktig relation med sina prenumeranter och alltid ligga steget före.

ticmate

En av Europas ledande aktörer inom evenemangförsäljning

Ticmate använder Rule till att skicka informativa  utskick baserat på vad och vart i världen kunden har köpt biljetter, bestående av rekommendationer och uppföljningar, kombinerat med personligt anpassade tips.

sneakersnstuff

Sneakers-återförsäljaren med kunder över hela världen

Företaget använder sig av integrerad data samlad från kundbeteenden online för att göra bland annat anpassade produktrekommendationer baserat på kundens tidigare köp.

Eriks olsson fastighetsförmedling

Modern mäklartjänst med flera kontor runt om i Sverige

Tack vare det lättarbetade gränssnittet skapas med enkelhet olika utgåvor av nyhetsbrevet beroende på köparens preferenser, vilket säkerställer att Erik Olsson upplevs som kundorienterade, relevanta och lokala.

Nudie jeans

Internationella Jeans-sensationen

Med hjälp av e-vår handelsintegration fångar Rule upp orderdata såsom produktpreferens och antal lagda orders som sedan används som grund för segmenterad kommunikation och personligt anpassade kampanjer.

“ Ett ovärderligt verktyg för att locka till återköp,

förvandla sina prospects till lojala kunder och vinna tillbaka 

förlorade kunder!”

Fredrik Malm

Mister-Spex-logo