Uppdaterad support – få svar direkt i Rule!

Återkommande feedback är att Rule som verktyg för SMS- & E-postmarknadsföring är mycket användarvänligt. Det är superkul att höra tycker vi 🙂 Självklart är vi glada över alla positiva ord vi får om tillgänglighet och snabb service men vi vill utvecklas även här. Att våra kunder är spridda över olika branscher ser vi själva som något positivt eftersom det är bevis på styrka och bredd i och med en kraftfull tjänst. Vi är måna om att både nya, och också mer avancerade, användare känner att de får assistans om det behövs. Det vill vi anpassa oss till och lösningen har varit att samla dem mest förekommande frågorna i en lättillgänglig modul, direkt i Rule. Logga in och titta nere i högra hörnet!

Livbojen som ikonen föreställer finns till för att enkelt kunna söka efter assistans om man fastnat i något specifikt moment. Genom att söka på enskilda ord så får man snabbt upp förslag som innehåller svaret eller liknande fall som man kan ta hjälp av. Om inte svaret finns tillgängligt så finns vi nära till hands på [email protected] så får du snabbt hjälp.

Du hittar också alla frågor och svar samlade på docs.rule.se De mest lästa artiklarna för tillfället är:

Skärmavbild 2016-07

 

By | 2017-01-20T14:32:05+00:00 July 22nd, 2016|Categories: Utveckling|Tags: , , , , , |0 Comments

About the Author:

Leave A Comment