We have updated the time interval when creating filters based on activity such as opens and clicks. Previously the rule when creating these filters was limited to a 30 day interval and now it includes 450 days (from 1 to 15 months time interval). It’s now possible to use even more data when working with segments based on customer activity!
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Det här var Rule 2025
Vilket fantastiskt och händelserikt år vi snart stänger. Ett år då Rule går från klarhet till klarhet. Starka uppdateringar när vi bygger plattformen vidare, AI ...
Read More
RCS Analytics – Följ upp dina RCS-kampanjer i realtid
Ta din företagskommunikation till nästa nivå med RCS Med RCS (Rich Communication Services) kan du förvandla vanliga SMS till moderna, varumärkesbyggande upplevelser som faktiskt driver ...
Read More
Black Friday 2025: De hetaste trenderna och 8 tips för att maxa din försäljning med Rule
Black Friday är årets största försäljningsperiod, och med de senaste trenderna inom digital marknadsföring finns det många sätt att maximera effekten av dina kampanjer på. ...
Read More


