We have updated the time interval when creating filters based on activity such as opens and clicks. Previously the rule when creating these filters was limited to a 30 day interval and now it includes 450 days (from 1 to 15 months time interval). It’s now possible to use even more data when working with segments based on customer activity!
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!
Kickstarta din framgång på TikTok: En komplett guide till effektiv TikTok-annonsering
Välkommen till världen av TikTok annonsering! TikTok har snabbt blivit en av de mest inflytelserika plattformarna för digital marknadsföring, tack vare sin dynamiska natur och ...
Read More
END OF AN ERA – Vi stänger ner klassiska Rule
Sedan grundandet 2007 har Rule vuxit till ett av Nordens ledande Martech-företag, känt för sin förmåga att hjälpa kunder leverera personaliserade kundupplevelser och förbättra ROI ...
Read More
Vad är marknadsföring & varför är det viktigt?
Marknadsföring är en term vi ofta stöter på, men vad betyder marknadsföring egentligen? Och varför är det en avgörande faktor för företags framgång? I detta ...
Read More