Exciting things are happening at Rule! Last year we focused on creating an improved brand profile for Rule. We have noticed a need from the market to better reflect Rules’ core DNA in the brand profile. In our continued journey as a fast-growing SaaS scale-up, it is a necessary step for us to renew and refresh our brand profile. The market, our customers and users, will be met by a new website, and can expect visual adjustments in the app and in other forums. We have implemented a livelier color palette and a stronger visual expression to our brand, which better represents who we are – charismatic individuals, who work hard to guide our customers towards growth, always offering a friendly hand along the way! Read more about Rule renewed and our thoughts.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Så kan företag stoppa bluff-SMS och skydda sina kunder
Att få ett bluff-SMS från ”banken” eller ett fraktbolag har blivit vardag för många svenskar. Under 2024 blockerade Tele2 över 18 miljoner(!!) falska meddelanden – ...
Read More
RCS-tekniken: SMS 2.0 revolutionerar kundkommunikation
Dygnet runt konkurrerar tusentals budskap om vår uppmärksamhet i ett konstant digitalt brus som gör det allt svårare att tränga igenom. Inte konstigt att företag ...
Read More
Så jobbar du med SEO för e-post – Avancerad optimering och do’s and dont’s
SEO (sökmotoroptimering) är inte bara för webbsidor och Google, det är faktiskt en komponent inom e-postmarknadsföring också. En strategiskt optimerad e-postkampanj kan förbättra leveransbarheten, öka ...
Read More