In September, Apple will release their new update iOS 15. The update includes stricter measures regarding their Mail Privacy Protection. In short, the update will prevent senders from using invisible pixels to collect information about the user. This update will affect email marketers in a few ways. Among other things, you can expect your opening rate to increase. In our latest blogpost, we explain what the Apple iOS 15 update means, what the update will lead to and how you as an email marketer can prepare. Don’t miss out! If you have any questions, please contact us.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Efter analys: 7 enkla knep för nyhetsbrev som verkligen funkar
Hur bra är egentligen dina nyhetsbrev? Nu i början på sommaren bjöd vi in ett antal nyutexaminerade designstudenter till vårt “Designkollo” för att analysera tio ...
Read More
Vad är CRM? En komplett guide till CRM-system och datadriven kommunikation
I en digital värld där kundupplevelsen står i centrum blir det allt viktigare att företag har rätt verktyg för att hantera sina kundrelationer. Här kommer ...
Read More
Maximera effekten av din insamlingskampanj – en guide för givarorganisationer
I en tid där hundratals ideella organisationer kämpar om samma människors uppmärksamhet, är det viktigare än någonsin att skapa kampanjer som inte bara når fram ...
Read More