In September, Apple will release their new update iOS 15. The update includes stricter measures regarding their Mail Privacy Protection. In short, the update will prevent senders from using invisible pixels to collect information about the user. This update will affect email marketers in a few ways. Among other things, you can expect your opening rate to increase. In our latest blogpost, we explain what the Apple iOS 15 update means, what the update will lead to and how you as an email marketer can prepare. Don’t miss out! If you have any questions, please contact us.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!
END OF AN ERA – Vi stänger ner klassiska Rule
Sedan grundandet 2007 har Rule vuxit till ett av Nordens ledande Martech-företag, känt för sin förmåga att hjälpa kunder leverera personaliserade kundupplevelser och förbättra ROI ...
Read More
Vad är marknadsföring & varför är det viktigt?
Marknadsföring är en term vi ofta stöter på, men vad betyder marknadsföring egentligen? Och varför är det en avgörande faktor för företags framgång? I detta ...
Read More
5 äggstremt bra marknadsföringstips inför påsken!
Vi går mot ljusare tider och påsken börjar närma sig. Därför är det hög tid att börja planera för en färgglad påskkampanj. Påsken är en ...
Read More