We get a lot of questions regarding what our users need to do for improved deliverability. SPF and DKIM have been around for over a decade, meanwhile DMARC is the most recent advancement in email authentication. Having SPF, DKIM and DMARC in place along with following our tips for improved deliverability, you make sure your emails land in desired recipients inboxes and by sending communication you know your recipients will engage with, you maximize email deliverability.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Vad är CRM? En komplett guide till CRM-system och datadriven kommunikation
I en digital värld där kundupplevelsen står i centrum blir det allt viktigare att företag har rätt verktyg för att hantera sina kundrelationer. Här kommer ...
Read More
Maximera effekten av din insamlingskampanj – en guide för givarorganisationer
I en tid där hundratals ideella organisationer kämpar om samma människors uppmärksamhet, är det viktigare än någonsin att skapa kampanjer som inte bara når fram ...
Read More
Kreativa och framgångsrika marknadsföringstips inför mors dag
Visst har du inte glömt bort att mors dag börjar närma sig? Dagen då vi får överösa våra mammor med kärlek, gester och presenter. Det ...
Read More