We get a lot of questions regarding what our users need to do for improved deliverability. SPF and DKIM have been around for over a decade, meanwhile DMARC is the most recent advancement in email authentication. Having SPF, DKIM and DMARC in place along with following our tips for improved deliverability, you make sure your emails land in desired recipients inboxes and by sending communication you know your recipients will engage with, you maximize email deliverability.
Share this article
Dela på facebook
Dela på twitter
Dela på linkedin
Dela på pinterest
Dela på email
Nu uppdaterar vi vyn för dina Journeys och medlemmar
Det händer mycket spännande saker i Rule plattformen just nu och vi kommer löpande under sommaren och hösten att släppa nya, coola uppdateringar och funktioner. …
GDPR – avtal och mall för integritetspolicy
Har ditt företag ett GDPR avtal eller en mall på plats? Om inte, kanske du undrar varför företag bör följa en GDPR mall. Det är mycket …
Konverteringsgrad – Så kan du räkna ut och öka din konverteringsgrad
Konverteringsgrad, vad innebär det egentligen? Och hur kan man räkna ut konverteringsgrad på exempelvis sin hemsida? Vitsen med att räkna ut vad för konverteringsgrad man …