We get a lot of questions regarding what our users need to do for improved deliverability. SPF and DKIM have been around for over a decade, meanwhile DMARC is the most recent advancement in email authentication. Having SPF, DKIM and DMARC in place along with following our tips for improved deliverability, you make sure your emails land in desired recipients inboxes and by sending communication you know your recipients will engage with, you maximize email deliverability.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Ultimata guiden till Halloween e-postmarknadsföring
Om du behöver lite inspiration inför Halloween och kommande e-postmarknadsföringskampanjer har du kommit till rätt ställe. I denna guide ger vi dig tips, tricks och ...
Read More
Efter analys: 7 enkla knep för nyhetsbrev som verkligen funkar
Hur bra är egentligen dina nyhetsbrev? Nu i början på sommaren bjöd vi in ett antal nyutexaminerade designstudenter till vårt “Designkollo” för att analysera tio ...
Read More
Vad är CRM? En komplett guide till CRM-system och datadriven kommunikation
I en digital värld där kundupplevelsen står i centrum blir det allt viktigare att företag har rätt verktyg för att hantera sina kundrelationer. Här kommer ...
Read More