We aim to always give our customers fast and friendly help which is why it’s important for us to let you know that our response times will increase on December 24, 25, 26, 31 as well as January 1 and 13. Our Support team will do their best to prioritize all urgent matters but we advise you to prepare and schedule your campaigns in advance and browse our Help Center for quick help. With that said, we wish you a Christmas with so much success, you’ll stay with us forever. Happy Holiday!
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Så kan företag stoppa bluff-SMS och skydda sina kunder
Att få ett bluff-SMS från ”banken” eller ett fraktbolag har blivit vardag för många svenskar. Under 2024 blockerade Tele2 över 18 miljoner(!!) falska meddelanden – ...
Read More
RCS-tekniken: SMS 2.0 revolutionerar kundkommunikation
Dygnet runt konkurrerar tusentals budskap om vår uppmärksamhet i ett konstant digitalt brus som gör det allt svårare att tränga igenom. Inte konstigt att företag ...
Read More
Så jobbar du med SEO för e-post – Avancerad optimering och do’s and dont’s
SEO (sökmotoroptimering) är inte bara för webbsidor och Google, det är faktiskt en komponent inom e-postmarknadsföring också. En strategiskt optimerad e-postkampanj kan förbättra leveransbarheten, öka ...
Read More