We aim to always give our customers fast and friendly help which is why it’s important for us to let you know that our response times will increase on December 24, 25, 26, 31 as well as January 1 and 13. Our Support team will do their best to prioritize all urgent matters but we advise you to prepare and schedule your campaigns in advance and browse our Help Center for quick help. With that said, we wish you a Christmas with so much success, you’ll stay with us forever. Happy Holiday!
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Efter analys: 7 enkla knep för nyhetsbrev som verkligen funkar
Hur bra är egentligen dina nyhetsbrev? Nu i början på sommaren bjöd vi in ett antal nyutexaminerade designstudenter till vårt “Designkollo” för att analysera tio ...
Read More
Vad är CRM? En komplett guide till CRM-system och datadriven kommunikation
I en digital värld där kundupplevelsen står i centrum blir det allt viktigare att företag har rätt verktyg för att hantera sina kundrelationer. Här kommer ...
Read More
Maximera effekten av din insamlingskampanj – en guide för givarorganisationer
I en tid där hundratals ideella organisationer kämpar om samma människors uppmärksamhet, är det viktigare än någonsin att skapa kampanjer som inte bara når fram ...
Read More