Like you’ve noticed, we’ve now given our app a visual refreshment, which goes in line with Rules’s new visual identity. You can expect some colour changes on elements such as links and our new font implemented in certain areas. We don’t suspect this to cause any confusion – but we welcome any questions or feedback!
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!
5 äggstremt bra marknadsföringstips inför påsken!
Vi går mot ljusare tider och påsken börjar närma sig. Därför är det hög tid att börja planera för en färgglad påskkampanj. Påsken är en ...
Read More
Förståelsen av Google Consent Mode v2 och förstapartsdata för proffs
Välkommen till djupdykningen i Google Consent Mode version 2 (v2) och dess relation till förstapartsdata – en nyckelaspekt för oss som arbetar med datainsamling och ...
Read More
Så lyckas du med din marknadsföring i påsk
Påsken är som många andra högtider en perfekt storhelg att marknadsföra sitt företag lite extra under. Hur lyckas man nå fram till kunder under påsken ...
Read More