Like you’ve noticed, we’ve now given our app a visual refreshment, which goes in line with Rules’s new visual identity. You can expect some colour changes on elements such as links and our new font implemented in certain areas. We don’t suspect this to cause any confusion – but we welcome any questions or feedback!
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Vad är CRM? En komplett guide till CRM-system och datadriven kommunikation
I en digital värld där kundupplevelsen står i centrum blir det allt viktigare att företag har rätt verktyg för att hantera sina kundrelationer. Här kommer ...
Read More
Maximera effekten av din insamlingskampanj – en guide för givarorganisationer
I en tid där hundratals ideella organisationer kämpar om samma människors uppmärksamhet, är det viktigare än någonsin att skapa kampanjer som inte bara når fram ...
Read More
Kreativa och framgångsrika marknadsföringstips inför mors dag
Visst har du inte glömt bort att mors dag börjar närma sig? Dagen då vi får överösa våra mammor med kärlek, gester och presenter. Det ...
Read More